101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

woensdag 13 maart 2013

En dat is één!

Nou ja, eigenlijk één-twintigste-deel van één doel. Doel nummer 9 welteverstaan: "Blaas bellen in 20 plaatsen/steden". Gisteravond was ik in gezelschap van 499 andere FOK!kers naar de première van Oz The Great and Powerful te Amsterdam. Die gelegenheid moest worden aangegrepen uiteraard.
Leuke avond gehad en na afloop op de gouden glitterloper - da's hipper dan een rode y'all! - samen met Leonie bellen geblazen. Remon zou het op de foto zetten. Honderdzesentwintig foto's later kwamen we beiden tot de conclusie dat een blaasfoto waar je ook nog een tikkie flatteus op staat een onmogelijke opgave is. Je gaat automatisch scheel kijken naar dat blaasdingetje, je trekt een bijzonder vreemd mondje... de ene na de andere foto werd afgekeurd door zowel Leonie als mezelf. Remon bleef maar glimlachend foto's maken (hulde, hulde) en uiteindelijk hebben we de 2 minst erge er uit gezocht. Maar hé, het bewijs is er en dat is wat telt.
Nog 19 steden/plaatsen te gaan, ik verheug me er nu al op!

Doel 9: Blaas bellen in 20 plaatsen/steden
Nu: 1-uit-20



5 opmerkingen:

  1. Top gedaan dame! Voor 26 hou ik mijn logeerkamer vrij, en dan kun je dat ook combineren met 9! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het begin is er! En een heel leuk doel ook! Als je nog een plaats nodig hebt: ik heb Zuid West Brabant in de aanbieding ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!! Ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen