101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

zondag 5 mei 2013

Doel 84: I left my voice in Noordwolde

Doelen behalen, je moet er wat voor over hebben!

Om Doel 84 "Zing 5 nummers tijdens SingStar" te behalen moest ik wat moed bij elkaar schrapen, want tijdens de eerste twee Wilde Wieven Weekenden liet ik het zingen aan de andere meisjes over. Ik ben niet zo'n held met een microfoon.
De vorige keer heb ik echter - na eerst de 'pom pom pom pahiejaa's' mee te durven jengelen als de anderen We All Stand Together zongen - al een overtuigende Gold van Spandau Ballet gekweeld.

Deze keer echter het echte werk. En dat uiteraard als je al zo schor als een kraai aankomt in Friesland, zingen zál je Miran! Timing is a bitch. In elk geval... ik had genoeg getuigen (is de gehoorschade alweer enigszins bijgetrokken?) en ik heb de volgende nummers gepoogd te zingen:

- I'm too sexy
- YMCA inclusief ongecoördineerde en ongecontroleerde woeste Ing-en-Mir-armbewegingen
- Tiffany's I think we're alone now
- These boots are made for walking
- Rehab (vooral mijn no-no-nooooo's waren de bom)

En daarmee had ik Doel 84 behaald!
Als toegift - ik was niet meer te houden en had de smaak te pakken - echter nog een zwoel duetje met Stefan-van-Ingrid, Jason Mraz z'n 'I'm Yours'.



Doel 84: Zing 5 nummers met SingStar
CHECK!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten