101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

woensdag 13 maart 2013

Oeh... ook vordering bij Doel 98!

Gisteravond ook eindelijk Marjolein de B. ontmoet, die ik alleen 'online' kende.
Dus ook Doel 98 is gevorderd! Ze wees me er net zelf op, tot mijn grote schande. Ik moet mijn doelen nog even uit mijn hoofd leren, dat is wel duidelijk.
Er is geen foto van omdat het vrij snel ging en tussen héél veel mensen, maar Marjolein zelf zal het even bevestigen ter bewijs!

Op zich kan ik heel Doel 98 afstrepen omdat ik gister ongeveer 499 FOK!kers heb ontmoet waarvan ik er een flink deel nog nooit gezien had, maar dat telt niet als 'ontmoeting' vind ik. Marjolein en ik hebben elkaar bewust ontmoet en ook nog gepraat (ja ja, tis wat!) dus die telt wel degelijk, yay!

Edward N. mag ook zéker meegeteld, want die heeft gister mayonaise uit mijn haar gehaald en die was heel de avond mijn 'PA', dus dat was een goede Doel-98-avond.

Doel 98: Ontmoet 5 mensen die je alleen online kent
Nu: 2-uit-5

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, het is echt zo! :D
    *Marjolein de B. meldt zich*
    (dat klinkt wel crimineel zo, haha ;) )

    We hebben zelfs nog gezoend! Zo! Nou!

    BeantwoordenVerwijderen