101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

donderdag 30 mei 2013

Mooie liedjes, een zeer slecht kortetermijngeheugen en wederom matching onderbroekjes

Goed. Eerst even over dat zeer slechte kortetermijngeheugen. Die termijn is bij mij wel héél kort en bijbehorend geheugen echt vreselijk slecht. Veel water drinken Miran...
Zojuist wilde ik een doel wijzigen. Ik wilde namelijk een éxtra doel toevoegen (40 mij nog onbekende mooie liedjes ontdekken in films en op Youtube) dus daar moest een nietszeggend doel plaats voor maken. Dat deed het ook, dat plaats maken. Alleen wist ik drie seconden later, toen ik het nieuwe doel er al overheen had opgeslagen, al niet meer wat er nou eerst stond....? Dus  mocht er iemand weten hoe ik kan achterhalen wat mijn eerdere Doel 88 was, ik hoor het graag. Zo belangrijk zal het niet geweest zijn, anders had ik het vast onthouden.

In elk geval... met het nieuwe Doel 88 ben ik maar vast begonnen. Tijdens het zien van de chick flick 'Safe Haven' hoorde ik naast een mooi nummer van Amos Lee (die was mij al bekend, dus telt niet) het onderstaande nummer: Tristan Prettyman - Say Anything.
Had nog nooit van de dame gehoord, bij nazoeken bleek ze verloofd te zijn geweest met Jason Mraz en heeft 'ie haar laten zitten. Shame, shame, shame, mister Mraz.


Doel 88: Ontdek 40 mij nu nog onbekende mooie liedjes
Nu: 1-uit-40


Dan is er ook wederom voortgang bij Doel 46, de 25 matching onderbroekjes dagen met Franca! Gisteren bestond ons stamcafé 't Halve Maatje 5 jaar, dit vierden wij met matching afgrijselijk hysterische onderbroekjes. Aanschouw en gruwel:


Doel 46: 25 matching onderbroekjes dagen met Franca
Nu: 6-uit-25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten