101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

zaterdag 22 juni 2013

Knuffelen met meisjes, apen en nietsvermoedende voorbijgangers

Het werd inmiddels wel eens tijd om aan Doel 2 te gaan werken:
'Hug 101 mensen, waarvan minimaal 50 vreemden'.

*Slik*
Vooral het gedeelte van dit doel àchter de komma zou mij behoorlijk buiten mijn comfort zone sleuren, want hoe pak je zoiets aan? Werp je jezelf op een argeloze voorbijganger? Slinger je je armen om een willekeurige passant? Doe je eerst een introductie, hoe uitgebreid moet dat dan, hoe gáát zoiets...

Eerst maar even flink kroelen met de meisjes, want van de 101 te huggen personen mogen er 51 bekenden zijn. Dat brengt mij vast in de knuffelmood en geeft me vast wat moed om ook wat onbekenden te grijpen.







Elke keer als ik bijna een vreemde durfde te vragen, krabbelde ik snel terug. 'Nee nee nee nee, ik doe het straks wel'. Uiteindelijk heb ik het over de gehele dag twee keer aangedurfd. Niet veel, maar het is een begin! De eerste wildvreemde meneer riep terwijl ik één van de meisjes knuffelde 'Nu ik! Nu ik!'. Dus daar was mijn kans. Nadat hij met mij op de foto was geweest zagen we dat ie zes meter verderop daarna zijn eigen vrouw stond te knuffelen. Hij had wat goed te maken kennelijk....


Toen we uit de Apenheul vertrokken stond er nog een schattig parkeerwachterjoch. Die durfde ik dan ook wel...

Dat 'knuffelen met aapjes' viel overigens wat tegen. Het enige dat de aapjes knuffelden was mijn kont.



Doel 2: Hug 101 mensen, waarvan minimaal 50 vreemden
Nu: 5 bekenden, 2 onbekenden. En het aapje telt niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten