101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

dinsdag 16 juli 2013

Vier nieuwe bellenblaasplaatsen!

Na eerder al bellen te hebben geblazen in Amsterdam, Noordwolde en Apeldoorn heb ik afgelopen week het aantal locaties meer dan verdubbeld. Zo, kets, bam! Binnen een paar dagen op 7 van de 20.

Dat was het goede nieuws. Het slechte nieuws is dat het er veel meer hadden kunnen zijn... maar ik had het te druk met vakantie vieren en elke keer als ik de betreffende plaats alweer uit was dacht ik *grom, vergeten....*. Zonde, want ik heb tegenwoordig overal waar ik ga een potje bellenblaasmeuk bij me. Waar andere (normale?) dames hun favoriete lippenstift/gloss bij zich hebben als standaard uitrusting, ga ik de deur niet uit zonder mijn buisje sop.

Maar aan half-lege glazen doen we niet, dus juich even mee over de vier nieuwe plaatsen! Er zijn tenslotte brandnetels voor getrotseerd en wie weet wat er allemaal in die bosjes huist....

Ik presenteer u:
Krachtighuizense bellen
Elburgse bellen

Puttense bellen

... en Kootwijkse bellen!!

Doel 9: Blaas bellen in 20 plaatsen/steden
Nu: 7-uit-20 (Amsterdam, Noordwolde, Apeldoorn, Krachtighuizen, Elburg, Putten en Kootwijk)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten