101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

woensdag 21 augustus 2013

Hoe dichter bij Dordt...

... hoe rotter het wordt.
Zo zeggen ze tenminste. Daar was vanmiddag weinig van te merken in elk geval!

Mijn ouders vonden het mooi weer voor een uitstapje vanuit Noord-Holland naar Rotterdam. Daar namen ze de waterbus naar Dordrecht om daar eens het gezellige centrum te gaan bekijken. Zelf had ik ook wel zin in een terrasje en aangezien Dordrecht voor mij best dichtbij is en het uiteraard leuk was om mijn ouders weer te zien, hebben we daar afgesproken.

Omdat ik nooit meer van huis ga zonder bellenblaas, konden we mooi wat bellen de lucht in jagen in Dordrecht, want die stond nog niet op het lijstje! De oplettende kijker ziet achter het linker oor van mijn vader (voor de kijkers rechts) de luifel van... jawel... Shabu. We kunnen er niets aan doen, kennelijk trekt het ons aan, waar we ook zijn! Aangezien we net lekker hapjes op het terras hadden besteld hebben we de Shabu maar gelaten voor wat het was.



Doel 9: Blaas bellen in 20 plaatsen/steden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten