101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

zondag 25 augustus 2013

Sushi en sop

Vanmiddag weer even lekker wezen Shabuën - het zou een werkwoord moeten zijn - met de meisjes. Het werd deze keer weer Amersfoort, want da's mooi centraal voor ons, en Amersfoort stond nog niet op het bellenblaaslijstje! Daar hebben we direct even verandering in gebracht:




Dan is er ook nog een doel waarbij ik dingen moet eten die ik nooit eerder at. Inge koos voor mij dat het 'de enge sushi met de visjes' moest worden. Je mag me wakker maken voor sushi, maar die ene met die gedroogde sliertvisjes-met-oogjes er op, huuuuuuu. Heb hem braaf gegeten, er waren vier getuigen, het kraakte heerlijk (...) tussen mijn kiezen. Hier, kijk dan, het leek wel een miniatuurLochnessje:


Ook bij het 101-knuffels-doel heb ik vordering gemaakt, want ik heb met Lize geknuffeld.
Ahhhh, wat een droppie! Nog nooit zo'n lieve baby in een restaurant meegemaakt.


Doel 9: Blaas bellen in 20 plaatsen/steden

Doel 78: eet 15 dingen die je nooit eerder at
Nu: 2 - Cola kip en EngeVisjesSushi

Doel 2: Hug 101 mensen, waarvan minimaal 50 vreemden
Nu: 19 bekenden, 2 onbekenden en een aapje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten