101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

woensdag 4 september 2013

Delftse bellen en een snoepknuffel

Vandaag (alweer...) naar de IKEA geweest. Even de leuke groene glazen borden gehaald, deze dus:


Baukje ging mee, want die had ook nog het één en ander op haar IKEA-lijstje staan. Eenmaal aangekomen bedacht ik me dat ik in Delft nog geen bellen had geblazen... dus in de parkeergarage hebben we de buisjes sop tevoorschijn gehaald en met hart en ziel staan blazen:



Binnen even een turborondje over de bovenverdieping richting het restaurant, want dorst. Daarna naar beneden voor de borden, de gerbera's en heel hard langs allerlei dingen gelopen die we heus allemaal wel wilden kopen maar absoluut geen plek meer voor in huis hebben. 



Daarna ook nog even snoep geschept in het Food-gebeuren, want de dropfudge was op. Zonder dropfudge geen woensdagavond. Het IKEA-maiiiisje bij het snoep wilde ook nog wel even huggen voor de foto, dus ook weer een vreemdelingenknuffel in the pocket.


Dat was hard nodig, want qua vreemden huggen moet ik toch nog wat meer moed verzamelen, anders kom ik nooit aan het benodigde aantal. Een meneer riep daarna 'We hebben honderden medewerkers hoor!', maar ben maar snel doorgelopen. Gemiste kans! 
Over gemiste kansen gesproken: op weg naar de parkeergarage stonden er nog drie IKEA-(denk ik)-heren bijzonder vriendelijk naar ons te lachen. Baukje riep nog 'Mir! Knuffelmateriaal!!', maar ook hier liep ik maar snel door. In de lift naar beneden giechelden we nog dat die ene meneer wel bijzonder mooi was. Gaan we aan werken... oefenen met hotties.

En nu ik 'in de lift' schrijf bedenk ik pas dat ik Doel 21 hier prima had kunnen doen.
Arghhhhhhh!

Doel 9: Blaas bellen in 20 plaatsen/steden

Doel 2: Hug 101 mensen, waarvan minimaal 50 vreemden
Nu: 20 bekenden, 11 onbekenden en een aapje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten