101 Doelen, te realiseren binnen 1001 dagen. Een aantal kleine eenvoudige dingen - wel realistisch blijven - en wat grotere projecten. Sommige doelen zijn door anderen bepaald. Begonnen op 11 maart 2013, de doelen vind je rechts onder de foto. De groen en rood gekleurde doelen zijn klikbaar, zo vind je de blogupdates over die betreffende doelen inclusief bewijsfoto's (indien toonbaar...)

zondag 15 september 2013

Een paars kwartet

Zaterdag vierden mijn favoriete Klundertse deernes Franca en Annelies hun respectievelijk 27e en 28e verjaardag. Zoiets was het. Of iets met een HAVO diploma. Feit blijft dat het allemaal heel feestelijk was. Bitterballen, chocolade-ijs, foutemaartochgezellige hupsmuziek en bingo onder de leiding van de immer subtiele en beschaafd gebekte Joop. En dat allemaal in onze stamkroeg.

Franca had ooit geroepen, op de vraag wat ze voor haar verjaardag wilde, 'doe maar aanstekers en een tekening'. De komende honderdveertig jaar heeft ze nooit meer gebrek aan aanstekers en ook de tekeningen heeft ze gekregen. Hier mijn exemplaar, een getekende versie van de onvergetelijke nacht vorige maand waarin we doordeweeks in een bos gingen liggen 's nachts om vallende sterren te gaan kijken. 


Mooi he? Ik kan ook alles...
De feestvreugde gisteren werd voor mij nog verhoogd doordat we er weer een MatchingOnderbroekjesDag van maakten. Franca mocht de kleur kiezen en het werd paars. Ook Ingrid en Baukje deden mee en kwamen paarsgeonderbroekt naar het feest en zo was de 11e MatchingO.-dag een feit. Nog maar 14 te gaan tot het behalen van Doel 46!


Vandaag was ik in Oss voor de reünie van SOS-Strays, Biet kon zijn mede-Spaanse-honden ontmoeten en ook de Spaanse dames die in het asiel aldaar destijds voor haar gezorgd hebben voor ze naar Nederland kwam. Het was een heel leuke middag! Vlak voor ik naar huis ging riep Silvia gelukkig "Heb je je bellenblaas niet mee???". Jawel, natuurlijk, ik ga nooit zonder meer van huis. Zowel Silvia als Inge hielpen me ook in Oss wat bellen de lucht in te jagen, waardoor dat de 18e bellenblaaslocatie werd. Nog maar twee te gaan.


Bedankt aan iedereen die ik dit weekend gezien heb (en dat waren er nogal wat, gelukkig!) voor de superleuke dagen en jullie hulp weer bij de doelen!

Doel 46: 25 matching onderbroekjes dagen met Franca
Nu: 11-uit-25

Doel 9: Blaas bellen in 20 plaatsen/steden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten